090902

Nu är det 16 dagar kvar tills jag fyller 20 år.. Så sjukt vad tiden går. Och just nu är allt såkonstigt, komplecerat,jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra. Förut - bara någon vecka sen- kunde jag prata om allt med minavänner.. Men nu har jag inte öppnat mig förnågon på ett bra tag, så kommer det nog för bli. Jag vet inte längre vem eller vilka jag vill- kan prata med. Jag kännermig bara löjlig när jag öppnar mig ommina problem. Som om någon annan vill ha med mina problem o göra. Nej, skulle inte tro det.

Under alla mina år har jag vänt mig till folk som behövt stöd och hjlälp - Självklart ställer man upp för sina vänner! Det kommer jag alltid att göra. Men den enda som jag pratat lite med är en person som är värd mer än guld!

Jag ska nu försöka blogga lite mera och göra om bloggen. Det är kul att blogga, men som sakt så har jag en blogg där jag är anonym också så lite svårt att hinna med två stycken - och nej jag lämnar inte ut den, då är jag inte anonym längre ^^.

Jag saknar vissa vänner och vet inte hur jag ska lyckas vara med dem igen. Dem visar inte att de vill vara med mig, jag tänker försöka och se vad som händer. Onödigt att lägga ner tid på några som inte gör det samma för en själv.

Det är ett tips till er alla!

Jag vill tacka min syssling Stefan - min "bror" att vi hittat varandra och kan prata om allt och att vi även har så sjukt kul ihop!  :)


Nu är Linnéa tillbaka här i bloggen!
Hoppas ni läser den nu!

Nu ska jag jobba.. Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0