Otroligt tacksam!

Nu har jag faktiskt städat hela mitt rum, fixat och donat.. Ränsat kläder och pysslat. Haha jag som skulle slappa x)
Men en sak som jag bara måste skriva här i bloggen.. Jag skirver det jag känner och så efter som att jag har så sjukt svårt att säga saker.. tyvärr!


Till Mickis :) <3

Jag känner många vänner, men det är självklart skillnad på vänner och vänner. Jag vet ingen som skulle göra det som Mickis gjorde i helgen. Jag vet inte hur jag ska tacka henne. Hon märkte hur irriterad jag va över att Micke varken svarade när jag ringde eller skickade sms och sen hur gärna jag ville träffa honom, så hon.. HON ringde hem till honom och tog ett snack med han... Hon har gjort mer än så. Hon har fått mig att se ljuset.. Ja, hon vet vad jag menar ;).. Vad skulle jag göra utan henne?..
   Jag är så otroligt tacksam! <3












Puss Puss!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0