Min dag, 16/10-09

Ja idag steg jag upp klockan sex :S, grejen var att jag vaknade till en timme innan så jag låg vaken från kl 5! Och igår kunde jag inte sova, låg och oroade mig för idag. Så jag somnade så där vid 2. Lagom segt!

Jag va på jobbet en halvtimme innan jag började, så jag förberede lite saker och så. Träffade min nya kolega i dag och hon va ur snäll och rar (:
Dagen gick seegt! - Kanske va alldeles för lite sömn.. Men samtidigt så borde jag vara van.

Det tråkiga som hände idag var att jag inte ska på bio :/. Jag skulle få en biljett av en tjej som inte kunde komma men som hade betalat... Men sen plötsligt så kunde hon :( DUMMA HENNE! haha ^^^

Det bästa som hände idag var att när jag satt och kolla en buss till jobbet (klockan va 07:25) Då jag fick sms... Från MICKE :D, ett jätte gulligt sådant också! <3

Nu är jag äntligen hemma och sitter här och slappar. Väntar på att mickis ska höra av sig så hoppas jag på att få träffa människan! ;)

Hoppas ni haft en roligare dag, och hoppas på att min kväll blir KUL!

Bjuder på en GAMMAL bild! x)

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0