Jobb. Jobb. och Jobb!

Urs och fysatan vad jag jobbar. Men nu känns det mer som en rutin och jag har jätte kul med min kolega som har 25 års erfarheter inom p.o.p så jag passar på att lära mig massor av henne! (:

Nu ska jag äta lite sen sova och sen tillbaka till jobbet. Jag som stängde idag och i morgon är de jag som ska öppna. Lite segt men men. Pojken vet jag inte när jag får se han igen. Men när det blir så ska jag ta en bild på han i sin nya fina kepa som han är jätte söt i! :D haha Ni måste bara se han i den!

Tyvärr så vill han aldrig vara med på kort men nu får jag muta han med något... Kanske en ballong från jobbet?! hahahaha.


Puss Puss på er! <3




Kommentarer
Postat av: lo

2009-10-31 @ 18:06:23
Postat av: Lollo

Satt du och kollade i en spegel eller? Det är du som är vacker!!! <33

2009-10-31 @ 18:07:04
URL: http://ladylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0