Helgen! (:

Lördag åkte jag till jobbet, va där en halvtimme innan jag började! Bara för att man bor lite off, jag erkänner det ^^ haha. Degen gick inte så jätte bra, hade värdens huvudverk och kände mig virrig och det märktes. Vart lite små fel och så men självklart fixade det till sig (:

Efter jobbet åkte jag till Årsta och va barnvakt. Åt Mickes två halv-syskon Linn och Mira. Jag tog med mig två balonger och klipp-dockor, det va roligt i så där 5 min sen fick jag och Madde sitta och klippa x). Väldigt speciella barn är det. Men det gick hyfsat bra, dom va lite stökiga men gämfört med hur jag har sett dom så va dom lungna, fick höra 20 gånger att vi va jätte lata, värdens tråkigaste och att det va den värsta dagen i deras liv... Ja osv, men jag lekte endå kurra gömma och sen en hopp lek! haha

Efter vi varit barnvakt åkte vi och handlade och sen hem till Danne och Micke. Mysigt och super roligt :D.

Söndagen vaknade jag väldigt tidigt, hade ingen klocka men alla sov, till coh med båda deras hundar! Men små somnade till lite. Sen pussade jag på Micke så han vaknade till ^^ Mouahahaha. "Det va inte meningen att väcka dig" *blink* *blink* x). Så vi låg och myste ett bra tag tills vi hörde att hundarna hade race utanför.

Vi åt fruckost då Madde talade om att man ska ställa om klockan!
måste bara tala om Mickes och Dannes fruckost..
Micke: Ägg röra med bacon, tre rostade mackor två kopper kaffe en skål med honungs yoghurt och bär muslie!
Danne: Äggröra med bacon och en burk bruna bönor! Två rostade mackor och två koppar kaffe... 
Okej att de är bra med en stadig fruckost.. Men liiite konstig blandning där va?? 

Efter vi ätit och fixat till lite åkte jag och Madde ifrån huset, Killarna rev upp golvet och började bygga och hålla på så vi stack x). Vi åkte först och hämtade Carina som ville följa med (: Vi åkte till skärholmen där madde skulle kolla på nya gardiner och lite sånnt. Sen bjöd Carina på fika och Madde fick en present (:

Sen åkte vi vidare till kungens kurva, in på Jysk men de va öppnings dag så det va miljoner människor så tillslut gav vi upp. Men när vi står där och kollar på gardin stänger ringer micke...
 "A Hej!" Säger jag.
"Tja, vart är ni?" Micke
"Inne på Jysk" Jag
"Villken Jysk?" Micke
"Den vid Ikea och allt" jag
"Kungens kurva heter det!!" Micke
"Ja sorry för att jag inte kom på det!" hahaha, Jag
"Men när kommer ni? Danne är hungrig" Micke

Jag vänder mig mot madde och knackar henne på axen..
"Din pojkvänn är hungrig" Jag
"Jaha men vi är inte klar än på ett tag" Under tiden Madde säger det så ryter micke till samtidigt..
"Din är också hungrig!!! " 
"vi är inte klara än!" 
"När kommer ni ca?" 
Jag frågar madde och hon säger att vi är klara om tidigast en timme.
"Tidigast om en timme"
Haha dom vart typ lite sura x).


Efter Jysk så åkte Carina hem med Kurt som kom till Jysk. Jag och madde åkte till Bauhaus och köpte någon olja och gardin stänger. Sen köpte vi pizza till dom där hungriga sakerna, eller En skulle ha pizza och en skulle ha kibab tallrik x).

Jag satt i soffan och kollade i Maddes nya bok som hon fick (: Madde gick ut med hundarna och gjorde lite andra ärenden. Vid fem tiden började jag och Micke röra oss hemmåt till honom. 
Mysig och jätte rolig kväll, förutom att han började nypa mig! De gjorde ONT! Självklart försökte jag göra tillbaka men hur hårt kan jag göra lixom! nej precis.

Nej, det va typ vad jag har gjort senast. Nu ska jag kanske ta lite fruckost.^^ 

Puss Puss på er!<3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0