Helgen! 16-18/10-09 - pallar du läsa?

Fredag: Ja, det vart somsagt ingen bio :/.. Så medans Mickis va på bio kollade jag runt lite på datan, slutade med att jag kolla på programmet mammas pojkar. Lite roligt men skummt program!  
Vid kanske tio tiden gick jag och mötte Mickis och det va verkligen roligt att träffa människan igen, fick en liten present från trukland också :D. Det vart mycket snack!.. haha. Vi började kolla på en film men sen började vi båda att små somna så vi stängde av! x).
Mickis ringde till sin kille som låg ute i någon buske på ett berg och spanade på tåg! hahaha (han jobba med något som jag inte fatta riktigt, så min uppfattning vart lite sajko) Han drack godmorgon joice också, på natten!! ;P

Lördag: Vaknade jag vid halv nio, för engång skull sov jag LÄNGE :D. Jag gick upp och duschade och fixade lite. Tog ut hundarna medans mickis sov :P. Sen när klockan närmade sig halv elva tiden gick ja och väckte mickis. Vigjorde i ordning te och sen va de dax för mig att gå till träningen och hon skulle till jobbet och hämta saker, så jag fick sällsis en bra bit till hallen (: . Vi bestämde att höras efter min träning.

Träningen gick bra,jag passade på allt. Jag klarar nu av att passa på rondat flickis flickis, och snart kommer jag kunna även på flickis flickis salto :D.. Jag övar! - Det är roligt att det blir lite nya saker för mig också och inte bara för gymnasterna :p. Men det var riktigt många sjuka och borta så träningen kändes väldigt lång med mycket pauser.

Efter träningen gick jag hem och bytte om och packade en liten väska och sen ringde jag till Mickis, ingen somsvara.. haha så jag ringde igen, hon skulle duscha och så. Jag målade naglarna och sen gick jag mot henne(:
Vi gick ner till trollbäcken och köppte "lite" godis och så + en film:p. Lagade pasta sallad och sen myste vi ner oss i hennes film-rum och svulla ;P.

Söndag: Vaknade jag vid halv åtta men försökte vila ut lite och passa på att slappa. Jag väckte mickis vid halv elva (tror jag :p) Vi sagade och diskuterade namn på barn och sånnt haha de va riktigt flummigt men roligt. Hon började prata om att hon skulle dra till Philip då jag ville till Micke. Men jag ville inte fråga eller så..
Det slutade met att Mickis ringde HEM TILL MICKE haha. Och det va Carina som svarade, jag undrar vad hon kommer fråga nästa gång x). Mickis frågade vad han skulle göra och om han inte ville ha sällsis. Så det slutade med att jag och mickis stressa som fan.Sminkade oss och bytte kläder och sprang till bussen på 15 min och vi HAN! - Fan vad snabba vi va!

Vi sa hej då i tecentralen då hon skulle mot solna och jag tumba. Jag satte mig på pendeltåget, micke ringde strax efter och sa att han fastnat i en polis kontroll så de va lite köer jag var framme i tumba vid tjugo över fem. medans jag väntade gick jag in i centrumet och värmde mig. Plötsligt ringer Micke igen, då jag tänkte "shiiet är han redan här!" - men så va de inte, utan det va en gammal gubbe som hade backat in i honom vid polis kontrollen. Så de skrev papper och allt på engång och gubben ska såklart betala.. men jag tycket synd om micke. Bilen är ju precis ny lagad och plus att det är han som måste jaga en verksta och lämna inden och hålla på.

När vi kom till hans syster så busade vi med hundarna en stund och sen satte vi på en film, Bad boys 2. Dom filmerna har jag faktiskt inte sätt så de va roligt. Mitt i filmen så ville vovvarna ut så micke tog dom två små hullegalerna (två jack russel) och jag tog lilla fega Chipen som är rädd försig själv, ne men han är rädd för ALLT! Men med mig gick de bra :D.

Sen svullade vi godis och myste till filme. Sen kom Madde och Danne hem då hundarna så klart vart överlyckliga! Och sen fick jag även veta en JÄTTE rolig sak, som jag inte vill/får inte skriva i bloggen.. inte än i alla fall. Men de va i alla fall SUPER kul! :D

Måndag - Idag
Väckte Madde oss vid kvart över sju dåvi gick upp och klädde på oss och åkte. Jag och Danne hoppa av i tumba och Micke vidare till jobbet. Så de va kul, efter som att då fick jag sällskap till stockholm södra och det är ju nästan precis vid tecntralen (: . Nu har jag dusckat och tagit en kopp te och sitter här och ska se påfilm och bara slappa. I morgon och 2-3 dagar fram ska jag jobba så gäller att passa på ;)

Kommer skriva lite i kväll också, om ni nu orkar läsa det här.. Om du läst allt så GRATTIS jag ÄLSKAR DIG ;D hahaha!!

Hoppas du också haft en TREVLIG helg! :D
Bilden är en kopp med en groda i, de va den ja fick av mickis i fredas :D
Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: paula

haha, du verkar ha haft kul sötnos :)

2009-10-19 @ 12:34:39
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0