FÖRLÅT

Nu ska jag försöka börja blogga igen. Men det är alldeles för mycket saker som har hänt. Men nu ska jag försöka skriva här så mina vänner och ni andra så klart, kan hänga med i min vardag :)

Förlåt för att jag bloggat så ytterst lite. 

Men just nu sitter jag ny-duschad och har bara latat mig hela dagen och bättre än så blir det nog inte i dag heller. Jag ska laga middagen i dag, igen. Igår gjorde jag hemma gjorda piroger med två olika fyllningar. Idag blir det choritzo korv med pasta och pesto såser och även sallad så klart :)

I övrigt så är micke kanas som vanligt, hundarna mår bra jag och lilla syster är för tillfället ganska små bråkiga men har våra mys kvällar i alla fall.

Jag är en ganska tråkig människa just nu, träffar inte så mycket vänner men jobbar och tränar frtfarande gymnasterna...

Men nu kommer ni kunna följa min vardag igen :)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0