Lite bilder!

Jag vet att jag uppdaterat så sjukt dåligt påsenare tid.. Jag har nu bestämt mig för att visa lite bilder om vad som hänt på senaste.. Men har inte alltid haft kameran och sen nu hittar jag inte alla bilder.. Men det här är i alla fall en början av det  "nyaste". I morgon ska jag försöka hitta mer bilder som är lite äldre. Men hoppas detta duger till en början (:


Micke och jag tillsammans i ett år den 13/9-09 (:
Så jag bakade en tårta/kaka


RIP Zero :( 15/9-09  Gosigaste hunden ever! <3


Jag på G ut - min 20 års dag ^^ haha 17/9-09


Jag och Cass drog till cafe opera.. En kväll vi ALDRIG kommer glömma xD


Ett av mina nya skor, de där kallar jag hemma mys skor som jag
kan ha när jag går med hundarna och så ^^ x)


Jag i min "nya" Jacka på g att träffa Sara och Cassandra


Jag och Cassandra lekte i parken.. De va roligast med sand än att gunga
 o åka kana ;) <3


Puss Puss på er! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0