23/10-09.. En liten uppdatering

Ja, mycket och samtidigt lite som hänt på senare tid.. Jobbat och jobbat, träffat micke den senaste tiden ganska mycket. Då jag inte bloggat utan varit social^^. I tisdags fick jag sms från micke om att han ville träffas :D vart väldigt glad och överraskad! yey! hehe.
Så i onsdags efter jobbet (slutade klockan kvartöver åtta) åkte jag hem till honom, men jag va väldigt trött och seg så de va mer äta och sova.. eller ja jag sover fruktansvärt dåligt, max 3 timmar. Och det är inte tre timmar isträck utan vaknar och somnar, vaknar och somnar... BLÄ!

Torsdagen var det upp och hoppa till jobbet, det tog verkligen emot! Känndes jätte jobbigt och jag kände mig yr och illamående och det hjälpte inte av att veta om att jag skulle stänga idag med. Men fick mess av Micke om att vi kunde ses idag med :D så jag vart extra glad och små skyndade mig verkligen från jobbet. Och i dag mötte han mig dessutom vid porten. Åh de va så gulligt (: <3

Han hade messat att han skulle bada så när jag närmade mig skulle jag ringa till Carina (hans mamma). Precis när jag ska ringa så fick ja mess av honom "vart är du?" Då jag svarade att jag är vid porten. Då han kom! Det va verkligen länge sen! Tänk att en sån liten sak kan få en så glad och varm hihi <3

Det vart en rolig käll - Prat stund i köket med Carina och ikväll va även micke med. Han brukar kolla på tv eller sitta vid sin data. Men i kväl va han med oss i köket (: . Vi började kolla lite på tv efter att ha borstat tänderna och så. Sen började han leta efter skräck filmer :O. Efter ett tag så hittade han en som verkligen verkar äcklig, obehaglig, skrämmande och hemsk!! Den har premiär fredag den 13 (vad då genomtänkt och planerat, haha). Så jag hjälpte han med att sf kan skicka en påminnelse. Så jag får väl se om jag följer med på den eller om han ska gå med någon annan x).

I morse kunde jag förengång skull vila och sova ut... Tror ni inte att man vaknar ganska pig och det kliar i kroppen av att ligga kvar längre i sängen. Så efter ett tag gick ja upp och tog en dusch, smög som en mus efter som att Carina låg och sov. Efter duschen fick jag sälskap vart jag än gick,Topsi (ena katten) va sjukt kelig och va med mig helatiden (: . Vid halv tolv kommer Carina upp och germig sällskap med en kop te. En kvart senare skulle jag vidare till samtal,möten osv.. Massa kontroller. Ännu en sak som jag inte kan skriva om än x).. Det kommer jag skriva här om ca en vecka eller så :P. Under tiden, Hållut! HAHA!

Nu sitter jag och laddar in för i morgon, Jobba mellan 10-15 och sen till Årsta och vara barnvakt åt mickes halvsyskon som är typ sex-sju år och helt GALNA.. Jag menar det! Barn kan vara galna och jag brukar tycka om de flesta barnen. Jag gillar dom här ochsa men dom har en förmåga att vara väldigt otrevliga och kaxiga. Så får se hur det går, ska ta med mig ballonger och klipp-dockor från jobbet x) ^^ haha.

Ja inte så värst roligt inlägg men hinner inte skriva så mycket. Men ska skriva mer när jag hinner. Lite uppdatering för mina vänner och er andra såklart (:

Vad har ni själva gjort? :P

Puss Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0