20/10-09 - tråk-dag.

Ja, idag vaknade jag vid fyra. Gick upp vid halv åtta. Sminkade mig och tog på mig kläder. Sen var ju jag klar... Jag skulle gå hemmifrån vid kavrt i 10, så de va lagom segt!

Åkte till jobbet, kom dit tjug minuter förtidigt..J ag som alltid säger bättre sent en aldrig, men de funkar inte riktigt när man har ett jobb att sköta. Dagen va SEG! - inga kunder inga varor att fylla på.. nej urs ni vill inte veta!

När klockan ÄNTLIGEN va lite i sex så hade jag en kund sombehövde massa hjälp (såklart att de händer något när man ska gå!) så min kolega tog över och jag rörde mig mot slussen där jag skulle möta upp Mickis och hennes hund Åke :D <3

Vi satt på gullmars och snackade,medans vi väntade på bussen. Som vanligt så vart de massa flumm snack. Det va de roligaste som hände idag! :D

Nu ska jag ta en dusch o sen ev se en film.
Vad händer hos er?

Det varmin dag det! otroligt upplevelse full och lärorik.. NOOT! xD

Puss Pus<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0