15/10-09

Idag blir det att bara slappa och ta´t luungt! Träningen ikväll som vanligt! hehe. Men jag ska bara slappa för i morgon blir det att jobba, då jag måste gå upp vid 6-7 tiden (jag somnar vanligtvis vid 3 på natten, sömn problem? nej inte jag!) så vi får se hur det kommer gå på jobbet.

Efter jobbet ska jag på bio med Mickis och hennes jobb, det ska bli super kul! :D
Inte träffat människan på AS läänge!, alldeles för längesen!
Efter bion så ska vi hitta på något, inte bestämt vad men någonting knas hittar vi alltid på!

Lördagen har jag träning och sen får jag se vad jag hittar på senare... Faktiskt skönt att inte ha miljoner planer för en gångs skull. Söndagen är inte heller planerad, inte alls. Ska kanske träffa en gammal kill kompis, men får se hur det blir med det.

Ja, vad ska ni själva göra i helgen?


Sen funderar jag på att köpa de här jeansen, Vad tycks? x)
Men just nu finns dom inte i min storlek! Så typiskt, blir så sur!!




Nej nu ska jag fixa lite i rummet, bädda sängen och lite så.

Ha en fin fiin dag!
Puss Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0