Söndagen.

Söndags morgonen va den MYSIGASTE på lääääänge :D hihi. Jag o Miicke ponken låg och myste ett bra tag  (: . Sen upp och åt fruckost då vi gjorde sällskap med Carina. Efter fruckosten frågade Carina om jag ville med till Skärholmen och handla. Så jag åkte med, då Micke tyckte att vi över gav honom x). Men jag sa att han kunde följa med, haha micke med och handla xD, nej han stannade hemma och slappa. Sen när vi kom hem pratade jag lite med Carina och sen in till Micke som va hos grannen då Cassandra fick en Polarn o pyret kanin av mig.

Vi va där inne ganska länge och jag passade Cassandra (: medans Sara pyssla med annat. Sen fick jag ringa hem till Micke åt honom för att han undrade när det skulle bli mat! Tänk vad snäll jag är x). Bara för att han ville ha en Pizza och klockan va redan runt 3.

Vid fem tiden gick vi in till Micke och åt middag, Tackos!! MMMMmmm, super gott!
Sen gick jag in och duscha då någon börjar leka med lamp knappen utanför så det vart alldeles svart.. Jag skrek tänd, det tändes, någon minut senare vart det svart igen! - det va tydligen ett tecken på att han gick tillbaka till grannarna (och för att retas!) :P

efter duschen tog jag det lungt och pratade med Carina, då jag sa att jag hade lovat Sara att komma in igen så de va bäst att skynda sig lite innan Cassandra ska sova. Plötsligt ringer telefonen... Haha det va Micke som undrat vart jag hade tagit vägen, Carina sa att jag hade gått till affären x) då han vart as irriterad!

Så strax efter gick jag in till dem och lekte med Cassandra (:

Några timmar senare gick vi hem till Micke igen då vi fikade och sen gick och la oss.

De va tänkt att vi skulle ha åkt till hans syster men det orkade han inte, så det vart en dag med grannarna (:


Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0