Så mår jag idag.





Huvudet dunkar, ögonen känns svullna, jag kan inte sova, kan inte sluta tänka, magen värker, vill inte äta för då blir det värre. Ont i ryggen och axlar, fryser som satan.


 - Jag tvinngar mig till att ligga i mörkt rum och andas lungtför att huvudet ska lätta, jag försöker vila för att ögonen ska kännas pigga, försöker sova på dagtid för att få lite mer sömn, sova för att få huvudet på andra tankar, tvingar mig att äta för att bli av med mag-verkarna, försöker slappna av och rullar in mig i täcken och filtar för att dämpa frusnaden...

Frusnaden sitter inte bara utan på.. Nej den kommer även inne från. Det är sällan något hjälper, te, filtar, täcken,varma duschar, vete kudde.. Nej ibland hjälper INGET. - Vad är det för fel på mig?
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0