Så känns det..

Livet är hårt svårt och fullt med besvikelser!

Nu, efter att först ha försökt ringa Miicke två gånger och skickat två sms, så ringde jag hem till han. Som vanligt Carina som svarade, så pratade lite med henne. Micke va inte hemma så jag skickade sms om att han skulle ringa.. Då jag fick svar "Dåra? har det hänt nått eller?".. Redan då känndes ett slag i magen. Vadå måste de alltid vara något speciellt när man ringer?.. Men jag svarade o sa att jag ville planera helgen. Ring igen fick ja då. Så jag ringde.

Men inte kom vi någon vart.. Mina förslag sopades bara bort och han vart bara lite irriterad på dem så jag gav upp och frågade vad han tykte.. Men inte hade han några förslag! Gah jag vart så sur och besviken så jag sa sen att jag skulle parta med Mickis och sen höra av mig. Så sa jag hej då.

Varför känns det som att jag måste göra allt? Och nu känns helgen bara jätte jobbig och jag har inte alls någon lust med planerna. BLÄÄ!!!

Ska väl anntingen hitta på något annat och göra nu, inte för att jag vet vad. Eller så går jag och lägger mig och hoppas på bättre tider!.


Puss Puss från en agro-depp Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0