Mycket endå.

Ja, idag va det min sista schemalagda dag. Väldit triskt faktiskt :( men i morgon ska jag ringa en annan chef och seom det finns mer jobb. Är egentligen väldigt slut och skulle vilja vara ledig. Men det har jag inte tid med, måste ta chansen nu.. Det är lite nu eller aldrig faktiskt. Så jag biter ihop och kör på.

I går åkte jag till micke, fast det skulle jag nog inte ha gjort... Men hade köpt en jul klänning till cassandra +en kofta som jag behövde veta om den satt bra. Detgjorde det och Sara tyckte det va jätte fint så det ska hon ha på julafton :D. Sen fick ja även säga vad jag tyckte om kläderna till hennes dagis foto, dem va jätte söta <3.
Nu längtar jag tills jag får ett foto :D hihi. Min ögonsten <3
Hon och jag lekte helakvällen igår och så fort jag gick till Sara för att säga något eller att hon ville visa mig nått så vart Cassandra jätte sur och började nästan gråta. Hon kallar mig för "Leeene" hihi :p.

Jag sov inte alls bra i natt. Vaknade tjugosju miljoner gånger så jag sov i omgångar, då man inte alls blir utvilad, inte det minsta. Sen när jag lyckas ligga bekvämt och ögonlocken känns väldigt väldigt tunga.. och ögonen stängs helt ihop för... sekunden, strax efter, "Piiiipide Piiiip!!!!" Dax att gå upp!

Som sagt jobb idag, i morgon blir det ev linljeholmen, se hur mina gamla koleger har det i nya centrumet. Ska ev vaccinera mig,men tror de blir på fre. Ringa de andra jobbet, och sen träning. Va länge sen jag träffade tjejerna nu :/. Känns som att jag inte är en av dem.. men det är nog bara just nu, upp tillbevis i morgon.

På fredag blir det ev pojkvännen, om han höravsig annars blir det kyrkogården med mamma och Lollo + Vaccinering, det är in för thailand!
Lördag ska bli SUPER KUL.. Säger inget nu! - För hoppningsvis blir det förklaring genom bilder ;) hihi.


Nej nu ska jag göra något annat än att sitta här!
Btw så har min pojkvänn en väldigt söt mamma!
1. I morse när vi gick upp hade hon försökt ringa så att jag inte glömde mina mackor som låg i kylen, och för att se så att vi hade kommit upp och iväg i tid.
2. Hon hade köppt en ny tandborste, hon tyckte den gamla hade gjort sitt.
3. Jag ringde idag och frågade fall hon kunde skicka efter en sommar klänning, och det ska hon göra + en till sig själv med. Vi snackade bra länge tills hon skulle se sitt program på tvn.. då hon plötsligt säger, "Vill du prata med micke förästen?".. "Näe jag har inge o säga, skickade sms förut och har inte fått svar".. Då hon skratta till lite och sa att han haft en väldigt dålig dag och va väldigt grinig (Hörde honom i bakrunden) sen sa hon "Ja du vet en sån där dag, Men han hör av sig när han lugnat sig" .. "Ja precis, men nu ska du få se ditt program så du inte missar det" - Sa jag glatt. "Äh det är på tv" Sa hon skämmt-samt. 
4. Hon har nu tagit bort två stycken lik-torn som suttit på min liltå, det sticks lite men oj så duktig hon är! (Man skär i huden och om man tar i för fort eller hårt så börjar det blöda)  

Jag bara älskar henne! :D  <3

Puss Puss på er<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0