Lördag.

Ja, Lördagen vaknade jag vid åtta tiden. Men låg kvar en bra stund, läste min bok och sen funderade jag på dagens händelser. - Ja vi kan säga så här, att de blir aldrig som man tänkt sig.

När jag och Lollo klätt på oss och fixat oss klara så åker vi med mamma till centrum för att hitta en fars-dag present och sen något jag kunde ta med mig till middagen. Men... Lollo hitade inte det vi skulle ha till pappa så det sket sig väldigt reält. Mitt kort funkade inte när jag skulle betala så den presenten sket sig också!
Vi hade tids press också! Vi kom till centrum vid halv 1 och behövde åka vid kvart i. Men vi åkte tio i x).. Lämnade centrum tomhänt.

Träningen va lite så där, trötta och sega. De ville vila hela tiden så när de stod i ledet så la de sig ner.. Sen när vi sa att de va 5 min paus.. Då springer de runnt och kör, bara jag som inte fattar grejen? de lekte även ovanligt mycket med sina mobiler så det är nog dax att införa mobil förbud!

Efter träningen åkte vi hem och jag bytte om, sminkade mig. Vi lagade min jacka som tappat knapp. Och jag packade ner allt och glömde nästan inget, bara en mössa till Cassandra! - så typiskt!

Sen åkte jag och mamma mot årsta. Vi hamnade vid en station för tidigt och försökte klura ut hur vi kommer till den efter lite smidigt. Vi körde ut på motorvägen, och hamnade rätt ^^. Där jag och Micke träffades och sen körde mamma oss tillbaka där hon och jag precis hade varit x).

Vi irrade om kring en bra stund tills vi bestämde oss för att jag och Micke kunde gårunt och leta, enklare så. Jag hitade porten på engång. Då vi skulle slå koden, jag slog fel.. Haha micke suckar och började bli orolig. Jag testade engång till.. och det gick! :D. Jag hade slagit den baklänges x) haha.

När vi kommer upp så är det Philip som öppnar.. Jag och micke gick runt och kollade i deras lilla kryp in som va lagom stort för två (: . Medas dem fixade klart med maten och så kollade vi lite på tv. Kvällen va mysig, god mat och suuuper god efter rätt, åt som en HÄST!
Sen vart det film och godis. Det skumma va att det va bara jag och Mickis som pratade med varandra och om vi inte sa något va de tyst som i kyrkan! - Det vart nästan pinsam tyst. Vi va kvar till ett tiden. Hittade en taxi nästan precis utanför dem som va ledig så det gick snabbt, lätt och smidigt hem (: 
Haha jag är van vid att stå ute i 100 år och först hitta en buss för att komma hem sen vänta i 100 år på att bussen ska komma och sen till sist gå i 100 år haha!
Nu kom vi hem på kanske 15 min, och 1 sekund att gå :P.

Mickis sa det också att det hade varit väldigt tyst, de ända jag minns att killarna sa till varandra va något om aik x). Så om det blir någon mer gång, som jag hoppas :P -  så får jag och mickis typ gå ut med hunden så dem blir själva x) haha.

Det var min lördag lite kort draget, men det va super kul att se Mickis igen och se hur hon bor (: 
Söndagen skriver jag om sen!

Puss Puss<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0