Hej, jag heter Linnéa o har ABSOLUT inget att göra!

OM MIG:
Namn: Linnéa
Bor: Tyrreshööö
Syskon: Jaapps, 2
Ålder: 20 :O
Född: på min födelsedag x)
Ögonfärg: Blå
Längd: 175cm
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt, men skulle vilja vara vänster
Stjärntecken: Jungfru
Hårfärg: Blooondie heed



DAGENS:
Låt: Molly sandén - Så vill stjärnorna
Saknad: Miicke pjiinsen
Kläder: Tjock knä strumpor, glans leggins, grått linne o en svart tröja x) 
Mat: Alldeles för mycket i dag!
Godis: En bit daim

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp: Nej, år sen jag gjorde de
Tycker du om godis: Ja, tyvärr
Hur många gånger i veckan äter du godis: Beror på min lilla syster x)
Äter du oftast nyttig mat: Aaa
Tycker du att du själv är söt/snygg: Nej, absolut inte.
Är du nöjd med ditt förnamn: Ganska
Du tycker att du själv är smart: Nej, det vore ju pinsamt
Vad är det sämsta hos dig: Att jag saknar människor alldeles för mycket.
Vad är det bästa hos dig: Försöker alltid se allt med andra ögon
Har du bra självförtroende: Nej, verkligen inte
Känner du dina grannar: Aa, eller dom känner mig
Är du en Björn Borg-fjortis: Verkligen inte
Gillar du skolan: Nej, den har sugit genom alla år!
Spelar du något instrument: Nej
Tycker du om djur: Jaapps

BRUKAR DU...
Sova: Inte ofta, lider av sömnproblem
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Snusa: Nej
Klä dig i svart: Ibland så
Lita på folk: Jag litar på dem som visar att jag kan lita på dem till mer än 100%
Drömma mardrömmar: Ja, för ofta
Gå i skola: Nej

HAR DU...
För många vänner: Vänner kretsen är stor men det kan aldrig bli förmånga?
Någon psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: har gjort men gör inte längre
Piercingar: Ja, ett i varige öra
Några tatueringar: Nej
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja, för många gånger

ÄR DU...
Snäll: Får ofta höra av folk att jag är alldeles för snäll.
Söt: Neh, verkligen inte
Kort: Alldeles för lång!
Klantig: Väldigt, senast i går satte jag mig på tv kontroller så alla kanaler försvann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0