Fy satan!

Ja då sitter jag här med värdens snuva.. Nyser som ininorden och de bara rinner fårn ögon och näsan.. BLÄÄ jag tror att jag från och nu verkligen hatar November.. Vad har den att ge, mer än regn, rusk, kyla, sjukdommar... Okej Haloween eller va fan det heter "firas" men jag har aldrig och kommer aldrig att göra det. Förra året va jag på en fest.. men det va ju mer som en fest med utklädnand.. Nej här i Sverige har vi inget med Halowwen och göra.

Så okej den 24 fyller storasyster år, Men då är det faktiskt nästan December så November i allmänhet SUGER!

Jag är trött på att vara sjuk, kan nästan inte gå utanför dörren.. Stackars hundarna har fått en prommenad om dagen och den har inte äns varit mer än 30 min för att jag inte orkat stå för länge. Så att bara sitta inne och vänta på bättre tider, se klockan gå, se hela dagen pasera.. Utan att göra något, det gott folk.. Det suger verkligen och är UR trist!

Någon som har gjort något kul i November? x)


Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vet så jävla nice ;)Fast jag saknar dig :'(<33

2009-11-17 @ 21:56:34
URL: http://ladylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0