24/11-09 Tette 23År

Igår fyllde min storasyster Teresia 23 år, men för några helger sen va vi nere i västerås och grattade henne. Men igår fick hon en godispåse av pappa x) Hon är värdens största godis gris!!

När jag vaknade (klockan va runt 5) låg jag och läste lite. Gick upp och tog ut hundarna. Efter ett tag så märkte jag att Lollo va hemma. När hon vaknade och gick upp bakade vi Scones till frulle och en varm kopp te (:

Dagen rullade på och vi glodde lite på Eva och Adam xD haha! Vid fem tiden gick vi träningen, hon ville med och titta. Träningen gick väl som vanligt ^^. Varken bra eller dåligt. Lollo fick något slags tränings ryck och fick för sig att bygga om vardags-rummet till en dans sal, men tror jag lyckades stoppa henne..

När vi va hemma kollade jag på Hell´s kitchen och hjälpte Tette med att färga håret, tyvärr så hade hon valt svart men men hennes val. Sen låg jag och läste halva natten.. Serigöst det går inte att sluta läsa den och ibland vill man bara sluta för att man tycker det är så hemskt. - Boken heter "När ingen annan ser" och är en sann historia (självbiografi). Så jag läste till klockan två ca, vaknade fem och fortsatte läsa ;). 

Ja, inte så speciell dag förutom att storasyster börjar bli FÖR gammal nu!.. Tiden går foort nu kompis! 





Puss Puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0