16/11- 09

Japps, sorry för mina neråt gångar men ibland behöver jag bara låte fingrarna få klicka på tangenterna. Men jag måste börja se allt med ljus (precis så som jag började med förut) men även om det inte hjälper så mår man lite bättre av att tänka bra.. Ja ni förstår säkert.

Men jag kokar över med saker inom mig, men jag vet att det måste stanna där inne. Sen är jag experternas expert på att tolka allting åt "fel håll" dvs, jag väder allt till den negativa sidan.. Hur länge kan man leva med att precis allt är negatift.. Nej precis! ^^

Lollo har "svikit" mig.. Just nu är hon i Falun med skolan.. The last time! Haha jag minns nästan min sista vistelse i falun x).. Men oj vad stor hon blivit.. Sista gången i falun betyder att hon går i 9:an och jag kan verkligen inte fatta det!


En sak som jag och Lollo diskuterade igår när jag hade gått och lagt mig och hon satt bredvid..

"Vad tror du händer mellan mig och micke efter Thailand?"...
"Tror du att han inte kommer vilja ses på ett halvår eller tror du att det kommer bli bättre mellan honom och mig?"...

Lollo läser sin tidning och säger..
"Vad sa du?"

Jag upprepar...
"Vad tror du händer mellan mig och micke efter Thailand?"

Lollo svarar..
"Tror du han går och väntar på att få Thailand överstökad så att han sen kan lämna dig?"

Jag tittar chockat på henne och hon gömmer sig bakom tidingen..

Då jag säger...
"Vah?! Tror du det? det där har jag inte äns tänkt på.. Men så kan han väl inte tänka? det är ändå treveckor i ett annat land och han frågade ju om jag ville följa med. Om det skulle vara så, skulle han väl inte äns vilja ha med mig."

Lollo
"Jag säger ju att du inte ska lyssna på mig!"

Jag
"men jag frågade om du trodde att han inte vill ses på ett halvår sen eller om det kommer bli bättre mellan oss"

Lollo
"Jag tror att ni kommer behöva vara ifrån varandra typ en vecka.. för honom kanske två"

Hahaha det ligger alltså i familjen att inte se saker så possetift? x).. Stackars arma oss!



Jag och Lollo 2006


Jag och Lollo 2007



Bjuder på dem xD hahahaha.

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0