12/11 -09 konstigt.

Idag känns allt konstigt.. Jag är inte hungrig men endå så är jag, har så fruktansvärt ont i hälen att jag inte vet vad jag ska ta mig till likadant med magisen min. Sovit tre timmar inatt, i alla fall bättre än 2 :D. Det är grått och trist ute så man blir lite depp.. Men endå så är det lite mysigt att sitta och titta ut..

Micke är mongo, försökt få han glad och uppåt men de är inge kul att försöka när det inte hjälper, eller att man inte får något svar.. Sen ringer man då man bara låter som att man stör.  -Där saknar jag faktiskt gamlatiden.. När vi ringde varandra varige kväll och snackade om allt mellan himmel och jord.  Men jag antar att man måste aceptera framtiden och se frammåt och inte bakåt. ?

Jag har tjatat lite om att ses i morgon, men nu vet jag inte om jag vill längre. För jag känner att jag vill inte alltid tjata mig till saker eller säga "Den där dan ska vi dit" eller "Den där dagen ska vi göra det där"... Nej jag vill kunna säga det som en fråga och någon gång få ett bra svar.. Får oftast "mhm, kanske det" eller "Vi får se"... Blä, jag hatar att jag är så rak på sak och han är absolut inte det. Jag får ofta gissa mig fram saker... 

Ne nu ska jag sluta klaga på honom. Han jobbar för mycket och det vet jag, när han jobbar för mycket så blir han extra mongo! Så jag borde inte sitta och anylisera så här, så glömm de ja skrivit x) haha. 
Mer jag som behöver skriva av mig. 

Men i dag ska jag till centrum och äta lunch. Sen hem och slappa, kanske läsa min bok som är sjukt bra men nästan slut *Buhu :,(* hehe. Vid fem blir det träning och sen hoppas jag på att micke hör av sig hur det blir i morgon så jag vet om jag har något att se fam emot eller inte. 

Nu ska jag ta en kopp te. 


Puss Puss <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0