11/11-09 - Hemma fru!

Jag somnade i går vid så där fyra tiden på natten/morgonen. Jag trodde jag vaknadenär jag hörde sången, sången som är med i sak ungen som de små mössen sjunger. Men grejen va att jag halft vaknade. Det va Lollos mobil som lät då min hjärna koppla in den i drömmen.. Helt sajko!

Lyckades somna om en stund tills jag hör toppen i gräset - låten. Sen låg jag bara och vila, hörde stora syster gapa på lilla syster. Sedan gick storasyster och stängde dörren i en stor SMÄLL att jag trodde taket och väggarna i mitt rum skulle rasa in!

Gick upp vid halvtio och började fixa i huset, snaggade en hund som har tagit hela dagen. Men nu har han inge tov hår så nu kan inte familjen klaga på att jag miss sköter min hund. Dom har fått mat, vatten och prommenad + lek på tomten. Så nu är dom nöjda och glada (: .

Så jag har bott i mjukis kläder idag, städat hela huset och sen fixat med hundarna. Ville till Micke men sen orkade jag inte och när jag väl fick svar av honom så läte det som att han va alldeles för trött så nu hoppas jag på att få se han på fredag för sen åker jag bort. (typ 2 dagar, men i alla fall)

Jobbet hade ringt i dag också då jag snabbt ringer tillbaka.. Men de visade sig att de ville att jag skulle jobba den 23 och 24 m.m ALDRIG I LIVET!   okej att jag ställer upp på att jobba en massa, men inte på julafton och dagen innan! Och i år är det ju lite extra jobbit att jobba dom dagarna efter som att jag åker till Thailand den 25! - Så där sa jag faktiskt nej och hon hade dessutom pratat med de andra på jobbet som hade talat om att jag ska till Thailand där. Så nu ska jag lämna in nycklarna, vilket betyder att jag inte har jobb alls :/

Suttit idag och kollat runnt, men inget som låter speciellt lockande, plus att de flesta jobb kräver en massa erfarenheter på ca 5år... Tjena lena - lyckatill! 



The New Max! <3

     

(Klicka på bilderna så blir de större ^^ )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0