11 Dagar.. Det är Saknad!

Hej kära vänner. .eller bloggen! ^^

Igår kunde jag inte sova trotts allt att jag inte sov något natten innan. Jag somnade vid fyra och vaknade vid 7 så jag fick söööömn :D :D YEY! Im happie!

Men igår mådde jag inte alls bra när jag skulle sova måste jag säga. Nej igår va de ice bra att jag låg själv i ett mörkt rum. Panik, ångest, tankar och all skit kom tillbaka. BLÄÄ!

En dag ska jag berätta minsta lilla detalj här i bloggen, jag ska en dag skrika ut allt som finns inom mig.. Men en fjärills mask kan inte flyga för än den är ute ur sin puppa... Nej den måste vara 100% berädd och redo...

Därför kanske många av er fattar 0. Men så får läget vara ett tag, jag är stolt att jag vågat börja skriva små små saker här i bloggen där nära och kära kan se och läsa, därför måste jag vänta tills jag är helt redo för att tala om saker.

Nu sitter jag och väntar på att farfar ska komma då vi ska åka och fixa mitt nya pass, och om jag inte blir bra på bilden, dvs om det inte ser ut som jag.. Så skjuter jag fan skapet! Men tredie gången gillt?

Imorgon är det fredag, 11 dagar sen jag träffade Miicke, Det kan jag säga gott folk, det är verkligen SAKNAD.. Saknaden gör faskien till och med ONT! -  Vet inte varför han är så tyst nu för tiden :(.
Men på fredag är det bara han och jag för oss själva.. OMG vet inte när det inträffade senast. Det ska i alla fall bli JÄTTE SKÖNT bara mysa! - Men måste även prata om lite saker.. Men hoppas på att de blir en mysig och rolig kväll. Dessutom va det EVIGHETER sen han va hemma hos mig.

Nej nu ska jag kila.

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0