Nu är jag hemma.

I dag va det träning i tyresö hallen. Då jag ÄNTLIGEN fick träffa axelina igen! inte sett henne på evigheter. Jag kom till hallen vid 11 då vi fixade massa dekoration. Sen tog jag hand om uppvärmingen och började köra några små varv med hjulningar. Såg kaos ut. Sen körde vi även lite rondater och flikisar. Kul Kul :). Men sen tog jag hälften med mig till trempetten och körde hoppvarven allt från ljushopp-gruperad frivolt-pikerad frivol-sträckt..  Det gick lite så där. Men huvudsaken är att dem kör bra i morgon, uppvisning.

Kom hem nu lite över fem, två av gymnasterna ville vara kvar efter och måla lite på dekorationen så en pappa fick stå och titta på, stackarn, men sen va jag tvungen och åka hem för att plugga, vilket pappan inte verkade ha något emot ^^, och nu sitter jag här (:


Kiss and Loove!<3

Kommentarer
Postat av: ronja

sv; varsegod och tack sj ! :) du får mig på mra humör tjejen:D

2009-05-24 @ 17:34:06
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: ronja

sv; haha ah;d hihihi <3

2009-05-25 @ 17:02:12
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0