Kärlek.

I går va det åtta månader sedan jag och Micke vart tillsammans. Jag är så fruktansvärt lycklig över att få vara vid hans sida. Älskar han mer än något annat <3. Så klart älskar jag mina hundar och min lillasyster oerhört mycket. Men tiden räker inte till. Önskar att jag kunde vara mycket mer med dem alla.

Men snart är det sommar så då vet jag att jag kommer kunna spendera en massa tid med lilla syster och hundarna. Men Micke har inge sommarlov, efter som att han jobbar.  Men ser verkligen fram emot att åka till Slandön en vecka :D<3.

Kände bara att ja ville skriva lite om det finaste i mitt liv.



 

Min kärlek till dig micke är obeskrivlig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0