Förvirrad.


"Jag är så fruktansvärt förvirrad just nu. Vet inte om det jag gör är rätt eller fel. Jag har varken karta, kompass eller en väg ledare.. Hur kan man då skilja på vad som är rätt och fel? Mag-känslan?"


Nej urs vad jag är sämst. Gått upp ur sängen vid 8. Klädde på mig, fixa mig, tog en halv kopp te. Sjukanmälde mig... Vad är det för fel på mig?! Två veckor kvar i skolan och vi har sjukt-inihelvete-mycket arbeten som ska fixas och lämnas in. Men med två timmars sömn så blir man kanske knas och bara känner för att vara hemma.

Men att skolan snart, snart är slut kan jag bara inte förstå. Så sjukt förrvirad.

Ps.Va på kryssning i helgen och de va underbart roligt, skriver om det senare.


Kiss and Loove!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0