Bloggar mer sellan

Jag bloggar allt mer sällan.. det är för att jag kan och vågar inte skriva saker här längre. Fått i uppgift att skriva bra saker i bloggen och sedan har jag en annan bok på sidan av som ingen läser - där jag skriver allt precis allt. Känns lite jobbigt efter som att jag gillar att blogga. Men ingen mening om man inte kan skriva det man vill.

Boken jag skriver i har jag även i uppgift att visa nära vänner, inte allt men vissa stycken ska jag välja ut som de får läsa och kommentera om de vill. Men vet inte om jag vågar det. De innerbär att de kanske måste låna boken och då kanske de läser lite mer än jag visat. Litar på mina vänner men tanken finns.. Tänk om.

Jag kom på efter några sidor att jag skrivit väldigt personliga saker som jag inte vill visa alla. Men jag tror att en dag kommer min lilla syter få läsa vart ända ord,mening, rad och sida. Tills hon själv inte vill läsa mer. Men det skulle svika mig om hon inte läste hela - men min förståelse finns där.

Jag tror att Soffan kommer bli den första som får se min bok - som jag ska döpa till något. Den helgen jag åker till henne ska hon få läsa iden och ta del av det mästa jag skrivit.

Jag sover dåligt och lite igen,  :(

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej älskade vännen!

hoppas det ordnar sig allting för dig...jag vill gärna läsa din bok! älskar dig puss och kram sofia

2009-05-12 @ 09:40:51
Postat av: Mickis

Tycker att det är tråkigt att du inte har förtroende för dina vänner..

2009-05-18 @ 23:24:58
Postat av: Jag Linnéa

Mickis, det handlar inte om det.

Du vet själv de där inlägget som jag tog bort som du sa att de kunde tas som att jag ville ha uppmärksamhet, du hade rätt så jag tog bort det och tänkte att dåliga saker skriver jag i boken och annat här. Litar och Älskar alla mina vänner, vet att ni finns :) <33

2009-05-19 @ 00:30:54
URL: http://systrarnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0