7/5-09 Vad händer?

Ja då har jag precis varit på träning. Riktigt kul och helt underbart att komma in till den miljön. Va med gymnasterna på uppvärmningen. Sen va dom som vanligt, lite små flummiga, lyssna lite halft vad man sa. Men endå så kämmpade dom verkligen idag. Men det läskiga är att nu börjar dem färga sina hår, tror två tre stycken slingat håret, en ska färga håret mörkare snart + ögonbrynen, Elvira har färgat sitt hår mörkt brunt (!) Dem är 8-11 år :O :S Vad händer?!

Tycker dem ska vara som dem är och inte ändra på sig själva.. Jag menar dem är ju redan så söta och perfekta (: <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

herre gud, :O det var som vi snacka oom förut. Allt händer så tidigt liksom! Samma sak med mobiltelefonerna också!Jag skulle lätt kunna gissa på att de ser på Greys anatomy också eller va tror du? Herre gud asså...när vi var yngre sminka vi oss inte förän vi va typ 13-15 år liksom!! :s

Puss å kram!<33

2009-05-11 @ 16:32:15
Postat av: sofia

herre gud, :O det var som vi snacka oom förut. Allt händer så tidigt liksom! Samma sak med mobiltelefonerna också!Jag skulle lätt kunna gissa på att de ser på Greys anatomy också eller va tror du? Herre gud asså...när vi var yngre sminka vi oss inte förän vi va typ 13-15 år liksom!! :s

Puss å kram!<33

2009-05-11 @ 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0