21maj09

God dagens alla.

Nej nu är det så att jag lyckats vänja mig vid att vakna så där varannan timme och sova ca en timme. Jag somnade vid tre och vaknade igen vid 4, kunde inte sova. Somnade efter många vridningar och vädningar. Men vaknade igen vid 7 då jag kännde mig pigg. Så nu har jag varit uppe sen tidigt, ute med hundarna och lite så. Funderar på att ta mig en lite dusch, efter som att jag bara var ute med hundarna så har jag bara mjukis kläder och osminkad sov..

Idag känner jag mig väldigt pigg och glad, trotts allt jävla plugg jag måste göra klart. Men psykologin är svårast och den är jag "snart" klar med. Samälle är också ganska svår men den skulle vara på max 3 sidor och jag har fått ihop 1½ så det fixar sig. Hehe - Nej inte så roligt inlägg kanske så...

Studenten närmar sig och det är så roligt att de är många som kommer. En kompis som kommer förbi har jag inte träffat på över ett år. Lycklig :D. Det är väl det som är själva grejen med studenten - att vara gladoch lycklig med alla nära och kära?

Skönt att gå ut skolan - men urs vad man känner sig gammal. Jobbar i sommar också, men nu är det slut med studiebidraget och man klarar sig helt enkelt inte utan pengar, speciellt inte om man ska till Spanien och Thailand ^^. Nej nu ska jag duscha och plugga. Ciao!


Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0