Jobbar på.

Ja då har jag jobbat ytterligare en dag och jag trivs så sjukt underbart på mitt jobb :). Underbara människor och tiden rullar på väldigt bra, inte en enda dag som jag kännt att dagen varit JÄÄÄTE seg. Har hänt att den känt lite halv seg men aldrig riktigt jävla seg ^^ hehe.

Sen ska jag äntligen få träffa min "lillasyster" Cassandra i morgon och hon ska få paket av mig x) (inte bara ett) Alla sakerna fick inte plats i ett och sama så de slutade med 3 paket! galet men kul endå. Mamma tycker jag skämmer bort henne så mycket, tänk då när man får egna barn! SHIET jag vill inte veta! :P

Det är faktiskt något jag längtar efter, egna barn att ta hand om, älska och uppfostra. Och man längtar ju inte mindre när man jobbar där jag gör och att alla mina kolegor har barn eller är på g att skaffa. Man blir lite avis då!

Många tror att jag har barn, jag vet inte varför men många har ställt den frågan! x)


Nu ska jag vila och ladda inför morgondagen!


Puss Puss!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0