Godmorgon 21 juli -09

Godmorgon (för er som inte jobbar) Själv har jag varit uppe ett tag och ska strax bege mig till jobbet.. Jobbar galet mycket nästa vecka, endast 1 dag ledigt :/ lite små jobbigt... Men Thailand väntar runt hörnet så jag biter i hop och kämmpar. För ju mer jag jobbar ju mer pengar blir det ju såklart ;). Efter sommar jobbet ska jag verkligen bara slappa och ta det lugnt. Västerås som sagt och sen när jag kommer hem där ifrån så börjar gymnastiken igen :D (okej den börjar innan men då är jag inte hemma).

Maten igår vart ganska god, smakade en liiten bit på den i alla fall. Miicke tyckte den var as god så han lassa på :), härligt o höra att de är så många som gillar mina små egna konstiga recept x). Jag som ska va så "duktig" i köket råkade sätta på fel platta så platt skyddet vart bränt, då jag tar bort det med en handuk som också då vart bränd :/ ehe x). Men maten smakade i alla fall gott :).

Nej nu måste jag rusa, Ha en fin dag.. Själv jobbar jag til 20:15.


Kiss and Love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0