Då sitter jag här.

Ja då sitter jag här och bloggar igen, händer allt för sellan men jobbet, pojk vänn och hundarna tar upp ganska mycket av mina dagar och min kära lilla syster också så klart :D. Vad skulle jag göra utan henne? Hon lyser upp mina dagar, sjukt underbar människa! <3

I dag har jag jobbat.. som vanligt x) och jobbat över... Som vanligt x). Men jag trivs verkligen på jobbet och kommer sakna det om jag inte får jobba där någe mer efter sommaren. Det är så roliga människor som man jobbar med på dagarna, vi ställer upp och hjälper varandra och inte bara inom vårat "arbetslag" utan ut över vår andra också. Det är så härligt :).

+ att jag ska träffa en old vänn som jag inte sätt på fleeera år och de ska bli super kul :D.

Nej nu ska jag rasta mina hundar ^^.
Sen i morgon ska jag på 10 års fest (ja jag får inte säga kalas för födelsedags barnet) haha :P.

Men hoppas ni har de fiint, ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0