Plåster på såret.

Måste bara säga att min pojkvänns mamma (Carina) Är så himla sööt!
Va hos tandläkaren vid 8 i morse och sen vid halv 10 tiden skicka hon sms och fråga hur det gått och hur ja mår. Hon har blivit som en liten extra mamma eller vad man ska säga.

För någon kväll sedan satt jag, Carina och Micke o snacka om hur det är att flytta hemifrån/flytta i hopp..  Vad som är bäst och roligast. Carina satt i fortöljen i hennes sov rumm och jag satt på sängen o micke på en kista med en fläd på. Riktigt mysigt och roligt var det. För bådde jag o micke tycker att man borde tröttna på varandra om man bor två stycken på liten yta.. att man går varandra på närverna tillslut. Carina log bara och svarade, man får se till att hålla fast vid sina egna intressen och om någon eller båda jobbar så ses man mäst på kvällen.

Efter det gick micke iväg en stund, men jag och Carina satt kvar och börja prata om stress. Jag har redan börjat stressa in för skolan, vill verkligen inte tillbaka dit! Då vi på något konstigt vis kom in på vad man äter när man är gravid, precis då kommer micke tillbaka och frågar vad vi pratar om. Vi berättade. Då han svarade att han vet precis exakt hur det är att vara på tjocken^^. Så plötsligt satt vi 3 där och pratade om barn och barnuppfostran, efter ett tag börja micke klaga på att han haft en dålig uppväxt! haha jo tjenamors!
(sist ja va där vart de kyckling med nudlar och wok, Carina fråga om jag gilla det.. då jag svarade att ja gillar inte varma grönsaker.. gissa vad den söta människan gör.. jo lägger lite lyckling o nudlar åt sidan i en egen stekpanna.) Hans mamma är verkligen en fiin mamma :). Finns alltid något att prata om och när vi är alla tre och i bland med Kurt.. Så har vi det alltid så mysigt och roligt. :) Ja, jag märker nu att de här inlägget kanse inte sa något vettigt.. men de jag ville komma fram till är att det är skönt att Carina finns här och att vi hjälper varandra på olika sätt. Jag och micke har aldrig,menar verkligen aldrig bråkat riktigt ordenkligt men om, säger bara om det skulle hända så vet jag att Carina skulle se till så att allt vart bra, plåster på såret, hon har förmågan att lugna ner mig i alla olika situvationer.

Så nu kan man säga att hon är lite som min och mickes psykolog, men att vi pratar om framtiden och inga problem eller så.

valfritt att läsa så lägger ut de här inlägget endå :P

Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0