Har jag kommit över rädslan?












Ja då har jag varit på träning, den gick väl
ganska bra.. Tjejerna va ganska sega så det va svårt att få dom köra riktigt bra, mkt klagandes också men på slutet va allt bra igen (:. Som jag skrev i förra inlägget så kom jag aldrig iväg till skolan o tror jag stannar hemma i morgon med.. Känns inte så kul o gå dit när mina 2 bästa klasskompisar är bortresta. Urs vad man kan slarva! Fy fy på mig!.

Men när jag väl tagit mig upp ur sängen så fick jag massa sällskap utav topsi (mickes ena katt) hon har aldrig varit så frammåt + att jag vågade klappa henne på magen, det hon tyckte va jätte skönnt! Jag har inte klappat en katt på magen sen jag va ca 7 år, den katten va kittlig på magen så helamin arm vart sönder riven.
Bild bevis ^^


Sen när jag satte mig i köket och tog en kop te kom hon och satte sig mitt emot mig, mjamade lite då hon vill att man svarar.. haha så där satt jag och snackade med en katt. Tänk att jag är lite katt rädd, ja klappa på henne o hon gick efter mig hela dagen i dag. Då jag inte kännde mig så ensam hemma. Morris, den andra katten låg o sov!! :P Frukost för mig, då hon gav sällskap! (:
Sen vart de lite tv + data, låg och vilade.. tog en varm skön dusch! Sen skulle jag börja sminka mig... gissa vem som kommer och lägger sig på min smink väska ^^. Hon hoppa upp på hall soffan då hon tog fram tassarna motmin mage o ville att ja skulle lyfta upp henne, men det vågade jag faktiskt inte o sen skulle jag säkert bli alärgisk. När jag klappar katter går det bra så länge jag inte tar händerna i ansiktet, så de gäller att tvätta händer, tvätta händer... Men det är de värt nu när jag vågar klappa dom 2 (:

De där e när jag sminkatmig, hon satt på sidan och kollade på.. Känndes typ som att hon väntade på att själv få bli sminkad hehe. Sjukt kul att en katt kan göra så mycket, jag menar förut har hon bara varit en katt.. Ja ni förstår säkert vad jag menar ^^. Men jag har fortfarande svårt för katter, Topsi o morris har jag träffat sen 3-2 år tillbaka o sen nu i lite mer än 4 månader tillbaka så har jag träffat dom väldigt ofta. Vet inte varför jag tycker katter e lite obehagliga o lömska.

I går va Sara o Cassandra inne o hälsa på (: då jag lekte jätte mycketmed henne, hon va så glad att se mig igen. Micke byggde i sitt rumm o dom andra satt i köket, jag o cassandra va mäst i maddes rum. Vi busade på sängen och sen upptäkte hon den långa spegeln som går från golvet o nästan till taket. Där ställde hon sig och började pussa på sig själv, hihi sjukt sööt unge!<3


Kiss and Loove!<3

Kommentarer
Postat av: paula

haha.. ja visste att du inte skulle ga till skolan! :P saknar dig sotiis! vi ses pa mandag! <3

2009-01-23 @ 11:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0