Sommar minnen.

Läste precis beccas blogg.. Fy fasen vad jag saknar Neea, Beea och Seea
Det var vi dag som natt, skratt som gråt, äkta kärlek! Sitter och tänker på allt sjukt som vi gjorde.. Saknar den tiden, precis som becca skrivit så kommer skolan,träningar och sånnt i vägen eftersom att vi bor ju inte direkt nära varandra :( urs det suger! Men jag VET att vi tre kommer vara så fort det blir lov! eller det hoppas jag och önskar jag i alla fall in i det sista! Sen har jag gett ett förslag till Becca att hon jag, Sanna, miicke och Henrik borde hitta på något också. Men tiden räcker fan inte till längre.. skolan tar ALL tid! :( 
Älskar verkligen er 2 och vi MÅSTE MÅSTE ses snart!

men nu ska jag kiila..

Kiss and loove<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Faaaaan vad söt du är babygirl:D

Du vet tillsammans med nea, sea och bea(jag) är man mindra ensam du fattar miss you girls allotttt

2009-01-17 @ 00:05:00
URL: http://rebeccasundell.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

Ni som är sööta!<3

Det suger att vi 3 inte varit på läänge..

för läänge!

Love Ya!<3

2009-01-17 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0