Sista lediga dagen..

I går va det min sista lediga dag, då jag passade på att bara gå runnt i mjukis kläder och tofflor hemma hos micke.. det tragiska är att jag faktiskt inte tog ett enda steg utanför ytter dörren. Vid halv7-7 kom micke hem då vi käka mat och sen hade det mysigt med lilla cassandra, vi låg på sängen o kolla på tv med henne:) mys mys.

Idag gick jag upp nästan samtidigt som micke ( lite innan åtta) att de kan vara så SEGT-JOBBIGT-KÄMMPIGT-TRÖGT att ta sig upp ur sängen, Men lite fel att komma försent till jobb intervjuvn ^^ skulle va där kl 10 så var tvungen att åka senast 9 tio över 9. Och i morgon ska jag till TANDLÄKAREN :O :S men på ett sätt ska de bli skönt o få veta va de svarta prickarna är.. om det är 18 hål eller som syster sa, svarta fläckar som dom bara slipar bort. Urs varför är det så obehagligt att gå dit, det är ju inte direkt farligt. men men.. På lördag får ja sova lite i alla fall, träning halv ett och sover inte hos micke för han ska på hockey ^^ haha. Får se om jag tar mig till micke efter eller om det blir Sanna mys-pysig-stund <3
Söndag kan man egentligen inte sova länge på, efter som skolan ska äckla ner en på måndag!!! Men back to söndag xD då är de kalas för Cassandras mamma som fyller 34 :).. ömj vad vill en 34 åring ha? någon som har tips? :P haha.

Fikade med söta Paula i dag :D ojoj vad vi snacka mycket om allt möjligt.. och lite va faktiskt om klassen.. vi känner inte äns vår egen klass som vi gått i snart tre jävla år! haha. Men alla gillar inte alla och så är våran klass^^. Men jag tror och hoppas att hon o jag kommer ses även efter studenten :P<3.

Mitt bland alla dessa planer finns ett måste... Pelle, min bardoms vän som jag skrivit om i andra inlägg, kom till sthlm i dag och måste  SJÄLVKLART träffa honom! ;) efter 9 år så behövs det inte längre tid xD ^^. Nej nu ska jag va social med syster och sen sova, tandläkaren KL 8 i morgon :(


Kiss and Loove!<3


Kommentarer
Postat av: Mickis

vad för jobbintervju?

2009-01-09 @ 00:04:43
Postat av: Jag Linnéa

på JC :D

jag får kanske jobbet, de ända är att dom behöver nån som kan hoppa in vardagar.. men ja har ju äckel skolan :/ så får se.



:)

2009-01-09 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0