Nyårsafton.

Jag och Miicke va på middag hos Sara och Chrisy, väldigt trevligt och mysigt måste jag säga. Nyår måste vara den bästa dagen på de gamla och nya året! God mat, trevligt folk, fina raketer.. Jag vet inte men hela stämmningen blir bara så perfekt, och i år fick jag fira med Miicke, förra året skickade vi bara 1000 sms o skrev gott nytt år och sånnt. Jag ville först dra vidare men sen när vi tog fram ett sjukt roligt spel.. alla satt och skratta så tårarna spruta så känndes det okej att stanna. Vid 12, när vi stod ute på loft gången så kom det massa ungdommar (as fulla så klart) nere på vägen och micke bara pekade på dom och sa "patetiskt! Jävla fylle ungar!" Vi alla bara skrattade, och jag började fundera på om det va så min kväll hade slutat om vi drog ut. Självklart kan det också vara roligt, men de va sviin kallt ute och vi hade nog så bra som det kunde bli :). Självklart tog Marco fram film kamera och börja filma, micke tog över och började intervjuva alla haha. Nej nu ska jag inte dra ut mer på de här! ;)

Älskar nyår!
Hoppas din nyårsafton va rolig och trevlig! 

Gott nytt år :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0