Kuligt!

Tjoheej! ^^

Får börja med att säga grattis på namnstagen till min
lillasyster som heter Agnes i andra namn (:


Det har varit spännande men långa dagar, trött 24/7 känns det som :/. Men just nu är jag hos pojken min, har precis tagit en låång varm dusch! Men till saken.. Trött är man, det som gör att man blir knas i huvudet. Tårtan och Saskis är dom som är mäst utsatta utav mina flummiga humör. Igår satt jag och tårtan o vänta på hela klassen, vi hade jobbat i en data sal men skulle sammlas igen innan vi sluta. Vi vänta o vänta.. o vänta, men ingen lärare o ingen från klassen. Då jag plötsligt säger "Vet du vad sss - tröjorna betyder?"  Då tårtan svarar "Kom du på det nu?" hahaha klart jag vet vad det står för men jag svarade "Stockholms Största Slynor" då vi båda satt o skratta åt det höhö. Sen gick tårtan bort till datasalen.. Där va hela klassen och läraren! Surt!

Idag fick vi sluta vid halv 1-1 bara för att våran skola har öppet hus i helgen så alla som va i England och på teneriffa skulle göra afischer/plancher då vi som inte va där hade absolut inget o göra, det brydde sig inte läraren om! Så vid kvart i 1 skulle Tårtan hem och packa så jag frågade läraren om jag kunde gå hem för att ja inte har något att göra.. läraren "m" sen vände hon sig om och gick till tjejerna som kolla på bilder från teneriffa. Men de va skönt att få åka hem så tidigt! (: Igår fick ja sällskap av en annan klass kompis som skulle till Skärholmen så behövde bara åka 2 stationer själv, det va verkligen kul att prata med henne.. Min klass e så sjuk att vi snackar typ inte med varandra xD.

Under den här veckan har Tårtan lärt mig hur man tolkar sms.
Tårtan gjorde så jag vågade radera alla mina sms i inkorgen.. R.I.P dom!
Tårtan stötta mig till att klippa av ca 2-3 cm av håret som är dött
Saskia o Tårtan sa att mitt hår är för fint för att färgas (:
Tårtan sviker oss nu, hon har åkt till Skottland!
Saskis sviker mig i morgon vid 11 då hon åker till Spanien! Det menas med, fredag är jag typ ensam, men på em/kväll ska jag ÄNTLIGEN träffa Sanna baby!<3

Pratade med Lillasyster för en stund sen, det är så kul att hon o jag har så bra kontakt.. om vi inte ses varige dag p.ga hon sover hos en kompis eller jag hos pojken eller kompis så ringer vi varandra.. dvs att vi hörs VARIGEDAG! <3
Nu ska ja va social med familjen schytte!


Kiss and Loove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0