Just det!

Det här inlägget ska jag försöka göra bättre.. Av någon konstig andledning blir det alltid så flummigt och konstigt när jag skriver, men huvudsaken är uppfylld; den är läsbar! höhö. Som jag kanske sakt förut så trivs jag inte så jätte bra i min klass just för att ingen av dom har lärt känna mig och sen blir det sån himla grupp indelning.. Men nu har jag hittat min Tårta, hon och jag har det så himla kul tillsammans + att Saskis brukar hänga med i svängarna, och om vi säger så här så börjar jag verkligen att känna dom två på riktigt.. vi pratar om skolan och även massa om det som händer utan för.
I dag skulle jag och Tårtan ses i stan kl 12 för en skol uppgift men hon sms:a och sa att hon va för lat, då jag redan va på väg in. Men jag svarade att de va lungt så jag rörde mig hemmåt, evigheternas resa!..
Jag lyssnade på min älskade ipod och det är så att jag älskar rap musik som folk gjort själva (dom som KAN rappa), jag går ljud teknik i skolan och bara ÄLSKAR det, äntligen får jag testa vad dessa människor pysslar med,hur dom kilpper i hopp och mixtrar.. Senaste lektionen fick vi sjunga och sen lägga in ljud bakom.. Jag kan ju säga så här att jag är inte den bästa på att sjunga, men övar på att rappa hemma (omg kan inte tro att jag precis erkännde de där xD ) men jag vill verkligen lära mig det, fast egentligen.. enligt mig är rap ingenting man lärsig utan man bara kan det, och om man lyckas lära sig det så är det bra jobbat men jag tillhör nog en av dom som inte kommer lyckas.. men jag SKA kämmpa in i det sista!

(Tårtan och jag.. Dålig hår dag :(  )
Tårtan går också den här kursen så jag hoppas vi kan spela in något tillsammans hur förjävligt det än kommer låta! haha, jag rappade bä bä vita lamm sist, tänker hur det lät! Sen har jag ett mål att skriva en text om Beea, Neea och Seea sommaren 08/ Äkta vänskap slocknar aldrig. Får se hur det går med det här, men i alla fall... När jag lyssnade på alla dessa låtar, som alla olika människor har gjort så dyker det upp massa minnen. Först ville jag bara fälla tårar nästa sekund tänkte jag på hur fina minnen jag har med massa olika vänner och människor så det är inget att va ledsen över, men i stället kom det en glädie tår (a). Nu är det nytt år och det har börjat hyfsat bra, saknar Sanna och Becca. Becca träffa jag förra helgen men Sanna har jag sett 1 gång de här året och det va bara lite fort i stan. Men som jag skrev sist, alla har så mycket med sitt + att jag går sista året i skolan då jag har massa massor att hålla koll på. Hoppas bara på det bästa och att jag snart hittar nått jag vill jobba med.. Tror jag får släppa mina drömmar om barn läkare. Hur kommer man på vad man vill göra?..

Igår efter skolan åkte jag till Miicke och vi hade det verkligen helt underbart mysigt, och som vanligt ska alla rätta sig efter honom.. men i går va alla så trötta så han fick sina humör  svängningar ^^ haha, minst lika söt glad som sur :)<3


Kiss and Loove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0