Härligt va?

Ja då är skolan, träningar och rejset i full gång. Precis som jag och paula trodde så är hela klassen vänner med varandra, efter dom varit ute och praktiserat utomlands. Vi kännde oss lite off men knasig som man är så hoppa och skutta jag också ^^ haha. På sista lektionen i dag sa läraren "och villka fick inte papper i går" mit huvud stanna till, igår? de va väl förra veckan? efter ett tag kom jag på att vi bara gått i skolan 2 dagar nu. sorgligt att man redan känner så. Men helgen va träning sen hem till becca och Saskia senare kom även stella så vi 4:ra myste även beccas mamma va med en stund :) mys mys! på söndag åkte jag till micke och senare skulle vi till Sara och gratta henne :) söndag kväll, jag somnade ganska fort men senare vaknar jag utav att micke viskar i mitt öra "jag älskar dig" och pussar mig på kinden, tror han gjorde det 2 eller 3 gånger sen vaknade jag. Då jag frågade va klockan var, halv 1.. fy fan jag skulle upp kl6, försökte somna om men det gick inte. Carina kom in och väkte mig, efter som att om klockan skulle ringa skulle micke också vakna. Det känndes verkligen som att jag precis somnat. Men jag staplade mig upp och skol dagen började med Religon.. fy urs, religon är något som en knäpp person kommit på och sen tror folk på den personen (svårt att skriva ner) mend e jag menar är att det inte borde va ett ämne, och i så fall borde det vara en kurs som man väljer själv att läsa! Men som tur är verkar läraren jätte snäll och gullig :), men så klart ska hon vara mamma ledig snart.. då lär vi ju få en sämre lärare.

Finns så mycket jag vill skriva ner, inte kunnat skirva på ett tag.
Men i dag har jag o micke 4:ra månader :D <3
Bara för det är jag hemma hos mig i dag, åkte till han i söndags och kom hem nu.
nej nu har jag annat att göra.


Kiss and Loove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0