Går kväll.

I går var jag så väldigt trött att jag knappt visste vad jag gjorde i vissa stunder, och jag vart inte gladare av att jag o Micke vart lite osams, sådär löjligt osams. Men självklart löste det sig väldigt fort. Resten av kvällen va jag med lillasyster, vi lyssna på flummiga rap låtar av anton och affe, en av dom "Gör mig inte till en pappa" och "värdelös" mf. Och självklart försökte vi rappa med xD det gick lagom bra. Sjukt roligt, hundarna låg inne i mitt rum också o dom undrade såklart vad fan vi höll på med. Efter en stund hoppa dom båda upp i sängen o ville vara med. Kvällen slutade med att läsa en barn bok för lillasyster, "Nej sa lilla P" hahaha väldigt knasig och flummig bok men lite mysig också, måste bara talaom att hon är inte 3 utan 14år, men hon ville absolut att jag skulle läsa en bok som jag gjorde när hon va liiten. Vad skulle jag göra utan min underbara lillasyster och mina otroligt härliga hundar?.
Dom räddade min kväll! :) <3



Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0