Fan va underbart.

I dag vaknade jag av att killen putta o buffa på mig riktigt hårt! :( haha han tycker jag är så seg på att stänga av väckarklockan, men de är såå kallt att kliva ur de varma dun täcket!. Upp kom jag i alla fall, jag o Carina gick sammtidigt :)  Fick sällskap hela vägen till slussen, där mötte ja upp Tårtan. Dagens lektioner va sammhällskunskap, Religion-Lunch-turism, Psykologi. Började nio o slutade halv 5 :s fett seegt! I morgon börjara jag tio o slutar vid ett, men goissa vem som jobbar till 7 :S. Efter jobbet drar jag till Micke :D <3.
 På turismen va de ganska segt, + foten dog i dag :( R.I.P den.. 
Min lärare hitta den på golvet, hon fråga va de va, tog upp o kolla på den..
"En FOT?!" haha
" Det är miin!" Svarade jag. 
Haha bådde läraren o klassen kolla konstigt på mig, men de är faktiskt inte min fot det är Mickes! (en nyckelring) Slutet av lektionen gick ja in o läste om de olika läkar inriktningarna, vill verkligen in på den men hur, HUR ska jag klara av alla dessa ämnen? spec matten! I dag har jag snackat med Mickis, hon kommenterade mitt blogg inlägg då hon sa att hon ska läsa exakt samma ämnen + eng B. UNDERBARTYY! Båda vi ska läsa naturvetenskapliga bas året + att hon vill läsa matte B igen o sen ska hon även läsa eng B då jag funderar på att hoppa på det!

Vi gick tillsammans på "Dagis" (kyrkans barn timmar) sen vart min mamma dag mamma då vi va hos mig :p sen växte vi så va de dax för skolan.. Japp vi började samma skola men olika klasser :/ (men lekte på rasten ;) höhö ) när (Jag o Mickis, mamma badar Lollo) haha vi gick ut 5:an så började vi i samma skola igen! :D men efter 9:ans slut så gick vi olika vägar :(. Det skulle vara SJUKT kul o underbart att plugga tillsammans igen.. Vi har även varit på läger o gått samma hund kurser osv ^^.
Finns bara en sak att säga, Riktig vänskap dör aldrig, ALDRIG ut :)
Love ya baby! <3 






I går va det romantisk middag för två hemma hos Ällsk! (donken food) haha ja åt ca en halv burgare o några pommes^^ höhö men ärligt man blir ju ap mätt! Sen kom söta voven Valle! :D<3 (en Labradol) Men kvällen va feeet med mys! <3 Älskar dig Miicke-piccke-poonken!  

Det här vart ett knas inlägg för att de går inte o flytta bilderna som jag vill! 
Men nu ska jag duscha o snacka med Lillasyster! 



Kiss and Loove!<3


 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Naaw sötnos! :') älskarej med ju! <3



Ps. har nog aldrig sett den där bilden, göllii! Du har säkert massa bilder på oss som barn? :O haha omg.

2009-01-27 @ 22:05:29
Postat av: Jag Linnéa

Jag ska ha massor men hittade bara den där o en till som typ va lika dan hehe. Helt sjukt att de är vi på bilden ^^

Puss<3

2009-01-29 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0