Ensam hemma.








Ja då är det kväll.. igen höhö! Har inget att göra,just nu hänger jag inne på msn o chattar med lite roligt folk. Familjen e på middag hos några vänner men jag orkade inte träffa den familjen. Sitter o lyssnar på lite rap musik (som vanligt). I morgon är det möte kl 11, urs har ingen lust med det.. Men kommer få träffa Fatima <3. Dagarna lixom bara rullar på lite förfort nu, snart är det måndag igen och jag har absolut inte gjort något spec. Men ibland kan det vara bra att bara ta de lungt och andas ;). Träningen gick väl lite så där, Madde (en av dom bästa) skadade höften idag :/ men masserade o höll benet varmt så slutet av träningen körde hon några frivolter. Moa får vi inte träffa för äns om ca en månad, något fel i hennes ben. Urs så många skadade o sjuka just nu och snart är det mini UT.

Jag vill ha min nya mobil nu nu nu nu nu NUU! 1 eller 2 dagar kvar bara :D. Sen vill jag ju självklart träffa Micke ponken men det lär som sakt dröja några dagar till så de är bara att hålla ut, tungt att andas men det är klart att man klarar sig endå. höhö. Som ni märker vart de inge mys med lillasyster, hon stack med päronen på middagen. Nej nu ska jag va social på msn! ^^

Btw "Jag ska åka pulkamed hjul på som hundarna ska dra till skåne" ^^ höhö


TÅRTAN o BECCA KOM HEM!<3





Kiss and Loove!<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

GUD VAD JA LÄNGTAR EFTER DIIIIG!!

2009-01-25 @ 14:17:43
URL: http://skitungenfia.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Saknar dig maaaaassaaaaaaa massoooor! <3

2009-01-25 @ 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0