Em.

Ja då har jag jobbat hela denna lördag och ser inte ut att hända mer än så heller. Just nu vill jag bara sova men då kommer jag vakna senare och vara pigg, ja du förstår^^. Full rulle var det i dag, hela tiden sprang jag hit och dit för att hjälpa kunderna. En rolig men tuff dag, han dricka ett glas vatten. Så nu kurrar magen faktiskt lite grann. Morgon dagen lär se exakt lika dan ut, förutom att jag börjar kl 2 i stället för 1. Jag packa väskan och så i onödan efter som att jag bara åkte dit och hem, så i morgon får väskan vara hemma och sova.

Just nu vill jag bara ha micke här och mysa till en film eller bara vara, men vet inte vad han har för sig han kunde i alla fall inte ikväll. Vi har gått 1 vecka i skolan och min klass tiggde redan om att få vara lediga i fredas, men de va skönt efter som att nu är jag helt full bokad tills vecka 6 då jag ev jobbar igen..

Den här helgen: Jobba och Jobba.
Nästa helg: lördag träning söndag möte
Helgen efter det (v.5): Lördag tävling, Söndag hjälpa en vän med hennes gymnastik grupp.
Helgen efter det (v.6): ev jobba och jobba.
Helgen efter det (v.7): Tårtan middag o så...
Lär ju hända lite mer hoppas jag, men känns helt skummt när jag bläddrar i min kalender och ser allt detta. Men helgerna är skönare än veckodagarna!!

Hehe vet inte varför jag skrev det där här i bloggen, fick lixom bara lust.. Du kan ju anteckna om du vill^^
nu ska jag äta!


Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0