.Det senaste.

Det här inlägget får bli lite som en kalender så att det inte slutar som en bibel ^^.
Den senaste tiden har jag faktiskt varit massa massor med Micke ponken :) <3

Dec 28:  Jag och mamma åkte till Ikea och köppte en spegel till mitt rum :D sen hem och satte upp den och fixade i rummet. Efter det åkte jag till Micke :D.
Dec 29:  Jag och Mickis åkte till stan för att shoppa på rean, men jag hittade ingetalls :/ jo en klänning för 500 kr men hade ingen lust att lägga så mkt. (Den va inte på rea).
Dec 30: Jag och Mickis åkte till Skärholmen c, letade fortfarande klänning. Vi mötte Linda från ks :D så vi hänge runnt med henne, käkade också. Efter vi käkat sa vi hejdå till henne. Och Jag försökte hitta klänning, slutade med en hög kjol. Sen sa jag hej då till Mickis.. Jag tog t banan till micke och Mickis skulle hem. 
Dec 31:  Vi sov ut riktigt ordenkligt, sen hem till mig på fika med min familj + mormor. Och Micke fick träffa mormors extremt stora hund Zero, Leonberger är rasen ^^. Sen åkte vi till honom igen för att göra oss i ordning inför nyårs middagen hos Sara och Chrisey. Halv tre på natten gick vi hem till Micke och jag somnade nästan direkt :P.
Jan 1:  Micke körde hem mig vid 2 tiden för att han och Carina skulle stor städa lägenheten.
Jan 2:  Dejtade söta Sara :D efter det drog jag till Micke <3
Jan 3: Hem till mina kusiner på middag, "lilla julafton" fast vi är fler personer på "lilla julafton" än på den riktiga.. haha. 
    
Stor syster              Kusin Victor             Stor syster & Oscar
             
Lillasyster Lollo, Sjukt söt!<3   Jag & Miicke, *Host*
                                                       Ingen av oss ser ut som
                                                        oss själva.
 

En riktig rolig och mysig kväll, Älsk hjälpte Oscar med CS.
Jag och Vicktor spelade giutarr hero, sen kom även Lollo o Miicke :D
Puss puss på den kvällen :)
Jan 4: Jag och Miicke sov ut ordenkligt, mys mys! Sen när vi gick upp så fråga jag mamma hur våran Caffe automat fungerar, och sen gjorde jag caffe till han :P och de smakade tydligen perfekt :D. "Varige dag lär man sig något nytt!" Sen ville vovvarna ut i kylan ^^, gick själv för miicke ponken va trött och ville inte ut hehe. Efter prommenixen gick vi till bilen, som va IS kall och rutorna skulle skrapas.. men sån snäll människa som man är så tog vi varsin sida :D <3.
Jan 5:  Vaknade jag av att micke puss hejdå på kinden min (a) jag somnade om och vaknade nästa gång vid 11:30 då jag gjorde i ordning ett varmt skummbad :) Efter det gjorde jag frukost och kollade på ett program om folk som skippat tandläkaren i 5 till 10 år :S de va AS äckligt! Och efter som jag missade min tid förra året fick jag panik och bokade en tid åt mig ^^ hehe. Vid halv tre (tror jag klockan va) så kom Carina hem och jag började göra mig i ordning. (Skulle till JC och köpa kläderna som finns i de förra inlägget) och jag kom på att dom stänger kl 17 i dag, så skyndade mig iväg. Jag kom på att jag inte hade någon buss grej att åka på, då Carina sa att ja kunde ta hennes :D.
Efter att varit i globen och kommit hem, ätit och så.. Satt jag och lilla syster i hennes rum och flummade xD.. tex telen ringde men de gick inte o svara.. då vi börja säga:

"Hej och välkommna till familjen DAMP, vi är just nu ute
och har ett damp ut brott. Om du vill prata med någon i f
amiljen när vi inte har DANP så ring senare! Men om ni
är en jävla reklam snubbe så DRA ÅT HELVETE!! för det är
er vi är ute och dampar på!
Med arga damp hälsningar 
Familjen DAMP.
ps. Om det inte är en jävla reklam snubbe så ring senare igen!  
 
Hahaha fråga INTE vart vi får allt i från, men så där satt vi och skratta så tårarna börja rinna ^^ Urs vad underbart roligt man kan ha med sin lillasyster, vänner och syskon på samma gång! <3


Ja det vart nästan bibel varning men ville syssel sätta mig själv en stund ^^ Hoppas ni läser och kommentera gärna i mina inlägg :)


 

Kiss and Loove!<3


Kommentarer
Postat av: paula

vilken söt bild på dig o micke gumman! :D

2009-01-06 @ 15:48:02
Postat av: Jag Linnéa

Tack paula :D

fast den e inte så bra,

tycker jag ;P hehe <3

2009-01-07 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0