Det känns så sjukt rätt..


I dag är det fyra månader sen jag och micke vart tillsammans. Det känns bara så sjukt underbart och veta att han verkligen älskar mig och allt fint han säger värmer verkligen. Undermedvetet läste jag och paula i en tidning "piraja" som vi hitade i skolan. Då hon gjorde ett kärleks test, en fråga va "Du ramlar i skogen och bryter benet, vad gör han? a: börjar gråta och ringer 112 b: han skrattar så han kissar på sig (dom andra kommer ja inte i håg) men jag svarade b haha. En annan fråga va om hur vi träffades.. och den ända som passade in va att det gick til som en saga/på film. en annan va "hur kommer det sig att du gör de här testet?" a du är lite osäker på din parter, b du har håltimme och hade inget bätre för dig"  haha den passade klockret! Mina kompisar skrattade åt alla sjuka svar när alla frågor var besvarade räknade vi ihop vilken siffra de vart flest av, i mitt resultat stod det "go whit theflow och njut av de gemensamma fjärilarna ni har. De är sällan två personer möts och blir så här kära"  Även om det där är ett löjligt test så känndes det endå så bra, då jag kom på att de är våran dag i dag <3

Ni har kanske läst om hur vi träffades, det står lite flummigt i bloggen under "En historia." 
Det är verkligen slumpen att vi började att snacka frånbörjan.
Tack för det, han gör mig så glad och lycklig!<3

Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0