Är jag knas?


Börjar med att säga att min mobil dog i morse och den går inte att ladda..
Helt paj :( så ska försöka se om jag kan få en ny i morgon.



Idag så skulle ju varken Paula eller Saskia vara i skolan.
För längesen lovade jag lollo att följa med henne^^ japp så jag gick upp vid halv7-7. Vid kvart i 8 tog vi bussen. Bara jag kom in på skolgården kom massa minnen upp. Det jag tänkte mäst på va när jag hängde med stoffesen, anton o dom alla sjuka saker vi gjorde. Bådde i och utanför skolan. Alla lärare tyckte de va så kul att jag va o hälsa på.. Den saken kanman diskutera, eftersom att vi fick prata mycket med sura lärare.. hehe. Men den bästa läraren i värden är Johan, han fick jag i engelska när jag gick om. Han ställer verkligen upp för elever och lyssnar på ett annat sätt. Vid lunchen satt jag först o snacka med honom sen skulle han ha utvecklingssamtal. Vi snackade mycket om utbildningar och hur det kom sig att han vart lärare, sen har han blivit pappa  för ca en månad sen så pratade vi om barn också ^^.. Sen flyttade vi oss till lollos kompisar då Amar satte sig bredvid mig då han börja snacka om gymnasium och utbildning. Det visade sig att han vill bli reseledare, jag började skratta. Sen berättade jag att vi har öppet hus i helgen o att jag går den linijen, den är perfekt för folk som inte orkar plugga eller inte vill lärasig något ^^ göra samma sak i 3 år. Själv skulle jag aldrig välja den linijen nu.

Det va lite anorlunda med ungdommar nu.. Dom känndes mer dryga och tråkiga. Hela stämmningen känndes bara jobbig för lärarna. Om man gämför med när ja gick där, då vi elever skämtade o kunde driva lärarna till helvete men det stod man sen och skratta åt. Nu va det mer klagandes o sen gav lärarna upp och gick därifrån... Men men det va roligt att vara med (:  Lite konstigt att vara med lillasyster i skolan kanske men vi har alltid så roligt tillsammans o jag hade lovat henne att följa med 1 dag.

I går chatta jag med min vän Jennifer, aldrig nämnt henne i min blogg..
Men hon gör så mycket för mig och vi har alltid så roligt (:
Ville bara skriva någon kort rad om henne, Du är sötigast tjejen!
Absolut värd att nämnas (: <3


Nu ska jag äta lite sen bara ta de lungt. Bort på middag ikväll.


Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0