Äntligen!

I morgon smäller det!
Jag får beställa en ny mobil :D
Jag ska fixa mitt LEGG - så Mickis, Sanna, Sofie, Tårtan, Saskis m.f nu JÄVLAR! ;D ^^

Idag kom jag aldrig upp ur den förbannade sängen! fy FY på mig! Fan någon som har tips på hur man kan sluta vara så seeg på morgonen? Förlåt Tårtan för att jag aldrig komm, dåligt av mig!
Hade träning som vanligt idag, PANIK-KAOS-RÖRIGT säger jag bara.. Många sjuka många skadae + att några av dom allra bästa är för gammla för tävlingen på lördag, så nu har vi fått slänga in gymnaster på varv som dom inte alls är säkra på. På tävlingar får man inte passa mer än om det verkligen behövs men avdrag hur som:/ Jag håller tummar o tår att alla skärper sig på tävlingen o verkligen spänner sig.

Men vill tacka min underbara söta pöta killeför en toppen mysig kväll,
trotts att jag jobbat o va heeelt slut körd, men du tog verkligen hand om mig (: <3


nej nu ska ja göra annat!

Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0