24/1-09 Morgon

Vaknade vid halv 10.. Låg kvar o segade ca 30 min sen sprang myrorna i benen på mig. Jag gick upp och satte på te. Medans jag väntade på att de skulle bli klart började jag små plocka i mitt rumm + att jag satte på maskoten sin t-tröja och alla medaljer o så :) Sen tog jag en dusch och ska snart gå till träningen :D


Det som är lite segt är att de är tränar möte imorgon då vi ska vara där kl 11. Så Micke får jag nog inte träffa för än på onsdag kväll :(. SEEGT! Och nu tycker jag att Mickis, soffan, becca o Tårtan kan komma hem!! hehe ^^. I kväll blir det nog bara mys med lillasyster <3

Ja ett litet kort konstigt inlägg.. hehe. Min mobil e helt paj har en låne mobil men har typ ingens nummer kvar :/ men i morgon eller på måndag så får jag en ny :D YEY! 


(haha o plattat hår xD )

Nu ska jag kiila!



Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0