22 Januari.

I morse ringde klockan halv7, då jag genast skulle gå upp.. Så vart det inte. Så sjukt trött och helt galet ont i huvudet så det va sängen som gällde hela dagen. Har vilat ut och ska snart ta mig till träningen. Känns som att de va evigheter sen jag träffa gymnasterna, envecka har gått :s det är läänge! Brukar se dom 2-3 gn i veckan ^^. Så jag ser fram emot träningen trotts att lita utav huvudverken sitter kvar. Den här morgonen bevisade nog att det kanske inte är så bra att sova hos pojken när man börjar 08:20.. Då jag behöver gå 07:15.. Sjukt tidigt man ska börja!

Men nu måste jag kila till T-banan, skriver mer i kväll om jag hinner (:



Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0